Wednesday, December 31, 2008

Kekejaman pengganas Zionis di Semenanjung Gaza




















Inilah kekejaman dan kezaliman pengganas Zionis ke atas manusia yang tidak berdosa di Semenanjung Gaza.

4 comments:

Anonymous said...

Ada baiknya jika kita di Malaysia ni hentikan persengketaan politik dan bergabung dan bersatu dalam menunjukkan pendirian kita sebagai orang Islam untuk menentang tindakan ganas bangsat-bangsat zionis ni...

mn said...

Tuan Syed,

1. Serangan atau kekejaman itu bukanlah pertama kali berlaku.

2. Tetapi di negara kita, saya melihat ada pihak yang cuba ambil 'kesempatan politik' untuk mempromosikan diri mereka di kaca mata masyarakat. Kononnya merekalah 'hero'.

3. Puak-puak yang saya maksudkan itu ialah:

a. AMAN Malaysia - Tak perlulah saya sebut siapa yang bercakap. Bila ajak bercakap dan berdebat tak berani?

b. PAS - Biasalah mesti buat demonstrasi dan 'Takbir' punya. Puak PAS ni lepas Takbir, depa mai dok maki hamun dan mencarut dalam blog saya pula.

c. DAP - Ewa-ewa..DAP pun turut simpati juga dengan apa yang berlaku di Palestin. Tapi bila PAS nak laksanakan hudud, mereka tentang habis2an. Mereka tak tahukah yang serang dan yang ganas itu kerana 'menolak Islam'?

Anonymous said...

Kita dah sedia tahu bahawa zionis tak pernah redha dengan Islam sampai bila-bila dan mereka tahu bahawa akhir zaman nanti, Islam akan bangkit dan menjadi kuat. Sebab itulah mereka tak habis-habis masih cuba nak serang Islam... Kita di sini hanya mampu melihat dan mendengar berita tentang itu. Apa yang kita di sini boleh lakukan? Nak serang zionis, kita masih berpegang pada dasar dasar diplomatik. Lagipun kekuatan ketenteraan kita tak sama macam mereka. Jadi apa yang kita boleh lakukan?...

Anonymous said...

Israel ni tak paham bahasa cakap manusia biasa.
Mereka hanya paham bunyi bom, roket RPG, Squd launcher, Kalashnikov etc..
Negara Islam sekarang ni pengecut sangat. Nak tunggu sampai bila?
Sampai Ehud Olmert berdiri atas Kaabah baru nak mengamuk?
Apa la akhir zaman ni...

Skuad Peninjau