Wednesday, May 23, 2012

PAKAR nampaknya serius tagih sokongan

PAKAR atau Pusat Khidmat Rakyat BN Selangor benar-benar serius dalam usaha untuk memenangi sokongan rakyat pada pilihan raya umum yang akan diadakan tidak berapa lama lagi. 

Selain cuba mengatasi atau menangani masalah rakyat, petugas PAKAR turut menghubungi pengundi berdaftar di Selangor untuk meraih sokongan.

Saya turut menerima panggilan telefon daripada salah seorang petugas di bilik gerakan PAKAR yang memberitahu mengenai kawasan Parlimen (Dewan Rakyat) dan kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) yang saya berada selaku pengundi atau pemilih. Saya juga dimaklumkan tempat untuk saya pergi mengundi, bukan membuang undi, seperti yang selalu disebut orang. 

Walaupun saya tahu kedudukan tersebut kerana bukan kali pertama mengundi di Selangor, tetapi saya tetap menghargai usaha PAKAR.

Cuma, saya tertanya-tanya dari siapa PAKAR mendapat nombor telefon selular saya? Bolehkah pihak ketiga memberi nombor Hp saya itu kepada orang lain atau pertubuhan tertentu? Isteri saya turut menerima panggilan serupa daripada PAKAR, melalui Hpnya.    

Oh ya, saya dahpun buat keputusan parti mana yang bakal disokong pada PRU-13 nanti. 

4 comments:

mr edz said...

boleh saya tahu parti mana yang tuan akan undi? hehehehe

Unknown said...

Kalau bagi tau nanti ada pula pihak yang akan buka gerai depan rumah....

mr edz said...

hehehe.. terus terang tuan saya akan undi PAS PRU nanti...

Unknown said...

Tempat saya dua- dua PKR, kalau PAS no problem. PKR kena nilai calon sama seperti Umno.